maanantai 17. maaliskuuta 2014

SLY - Maaliskuu

Maaliskuu - Ulkomaiset herkut


- Ensimmäisenä anteeksipyyntö parilleni. Minun puhelimessa viestiasetukset olivat muuttuneet päivityksen myötä tai kun palautin tehdasasetukset puhelimeeni ja puhelimen yläpalkkiin ei ole tullut ilmoitusta paketin noutamisesta.

- Olimme miehen kanssa perjantaina prismassa ja koko ajan vilkuilin puhelinta, että olisiko tullut noutoilmoitusta, koska prisma on kuitenkin kaupungin toisella puolella, joten joka päivä ei tule siellä käytyä. Ei tullut ilmoitusta ei. Lauantaina sitten selailin puhelinta, jolloin ihmettelin, että miksi kirjekuoren kohdalla on lukemattomista viesteistä ilmoituksia. Ja kas! Siellä oli noutokoodi ja paljon muita viestejä!


Paketti sisälsi:



  • Kauniin kortin
  • Aprikoosi-marmeladia
  • Mantelijauhetta
  • Mansikanmakuista tomusokeria
  • Pääsiäiskaramelleja
  • Servietteja
  • Iso siivilä (KIITOS!)
  • Ohjeet: macarons ja sacher-torttu
 Tasapainoisen dieetin salaisuus..
- On ottaa kumpaankin käteen yhtä monta keksiä
(näinhän se toimii ;), ainakin minulla!)


Minua rupesi hymyillyttämään, kun pakettia avasin. Minä olen toivonut, että pari haastaa minua näillä kierroksilla ja en ole pettynyt tälläkään kierroksella. Toisaalta haastetta tuo macaronsit (olen kyllä niitä aikaisemminkin tehnyt: Mascarpone täytteiset vaniljamacarons:it, mutta ehkä eniten tuo sacher-torttu.

Kiitos paljon paketista! Siivilä tuli tarpeeseen, koska kivaa ruveta macaronseja tekemään minisiivilällä (ei vain ole tullut ostettua isompaa), servietit ovat nättejä ja tuo kortti on huippu! Pääsi jääkaapin oveen ja jaoin kortin myös anopillekin :).

11 kommenttia:

  1. Ihanan paketin olet saanut hyvine ohjeineen =) itse en ole vielä kokeillut macaroneja mutta kyllä pitäisi :D

    VastaaPoista
  2. Ihana paketti! Tuo kortti on kyllä ihan paras, niin kauniit väritkin. Minä juon tässä samalla kahvia ja syön omenaa. Nyt alkoi kyllä kuola valua suupielistä. Olispa mullakin jotain muuta kahvin kanssa, kuin omena.

    VastaaPoista
  3. Kiva paketti ja kortti on hauska!!! Macaronsit ovat täällä myös toiveissa kokeilla...

    VastaaPoista
  4. Ihana paketti ja maukkaat reseptit!
    Kivaa, luvassa Sacher kakkua U!

    VastaaPoista
  5. Huippuhyvät reseptit Sinulla. Kiva kuulla, miten kokeilusi sujuivat...?

    VastaaPoista
  6. Kiva paketti! Mäkin tunnustan, etten ole koskaan tehnyt sacher-torttua :o Syönyt kyllä :) Jäämme siis osottelemaan kokeiluasi.

    VastaaPoista
  7. Eih :D Osottelemaan ... oDottelemaan piti kirjoittaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada.