perjantai 1. joulukuuta 2017

Joulukalenteria + joulumuistamisia

Minulla on postiluukku ollut 'kuumana'.. Minua on muistettu ihanilla joulukalentereilla ja reunavuoalla.

Lankapallero lähetti minulle kiitoksen sny-kierroksesta.


Lisäksi Siru lähetti myös minulle joulukalenterin. Minulla ei yleensä joulukalenteria olekaan, joten olen kyllä otettu. Kun paketin avasin, niin liikutuin. Miten on jaksettu käyttää aikaa <3.

Tänään avasin ensimmäisen luukun ja luukusta paljastui vihreää satiininauhaa. Sitä näkyy askarteluissa menevän.

1. luukku - Vihreää satiininauhaa. Vielä 23 jäljellä.
Lisäksi tänään kävin hakemassa Piian alias Redrose paketin. Sain ihanan reunavuoan <3. Tähän on pakko tehdä Aapon 1 vuotis synttäreille jotain. Ehdotuksia otan vastaan!

Lisäksi sain viime viikolla Ruiskaunokilta taitoshopin ohjevihkosen. Esimerkiksi Höyhensade-sukat haluaisin tehdä. Mikähän lanka vastaa roosa-nauhalankaa?
-------------
Olen minä tehnyt lapsille ja kummipojalle joulukalenterin.
Löysin oranssia-blogista: Pienen Hiiri Hiirulaisen joulutarinan.






Joulukalenteri luukku 1.


2 kommenttia:

  1. Roosa Nauha- lanka on fingeringiä eli noin 400 metriä lankaa 100 grammassa.
    Minullakin on tuo Roosa Nauha- ohjelehtinen. Mistä aika?

    VastaaPoista
  2. Ihanuuksia olet saanut. Nuo itsetehdyt kalenterit ovat parhaita. Ihanaa Joulun odottelua.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada.