tiistai 8. elokuuta 2017

Majestic Butterfly - Kirjovirkkausta ensimmäistä kertaa + Kalevala Cal

Minä näin, kun tuttava Facebookin Vilkasta Virkkausta -ryhmässä linkitti ohjeen aivan ihanan näköiseen peittoon. Ainoa ongelma: on tehty kirjovirkkauksella tai miksikä tuota kutsutaankaan.

Ohje löytyy: TÄÄLTÄ, jos haluat käydä kurkkaamassa.

Minä olen saanut jopa 25 % valmiiksi. Eli 61 kierrosta. Jäljellä enää vain 183 kerrosta.17

Leveys on tällä hetkellä 128 cm, mutta varmaankin pingotuksen ja reunuksen jälkeen tulee muutama sentti lisää. Lankana Novitan 7-veljestä. Hidastahan tämä on.. Minulla.. Tämä on minun ensimmäinen tällainen työ. Olen opetellut tekemään sormioita, niin eivät ole lankanöttöset koko ajan sekaisin keskenään. Sitten olen tilannut aliexpressiltä Wonder Clipsejä (pieniä pyykkipoikia), joilla on ollut helppo laittaa alareunaan kiinni. Odottelen niitä vain lisää, koska ei 20 kpl:tta riittänytkään.

Ihan veikeää on ollut kyllä tehdä. Minä kirjoitan vihkoon noita kierroksia ylös.. Ja auta armias jos olet tekemässä ja et ole osannut silmukoita oikein laskea ;). Eikun vain purkamaan. Ja yleensä olen sen virheen tehnyt kerroksen alkuun.

Jospa tämä olisi joskus valmis.

--------------------------

Kuinka moni teistä osallistuu Kalevala Cal
Aloitus 26.8. Olisi minun ensimmäinen CAL, mihin osallistuisin.

Siitä tietoa pääset lukemaan: TÄÄLTÄ.
Lankatietoja: TÄÄLTÄ.

Minä haluaisin tilata valmiin lankapaketin, mutta kuka haluaisi minulle sponsoroida.. :(
Järvi, lampi tai keto -lankapaketti olisi kiva saada.
 Yrittänyt katsella, jos omista varastoista alkaisi keräämään, mutta ei ole sillä lailla, että pystyisi. Itse tekisi mieli osallistua, mutta voipi olla, että lankojen puuttumisen takia jää osallistumatta. 
------------

4 kommenttia:

  1. Täytyy kyllä nostaa sinulle hattua kirjovirkatusta peitosta. Sen verran haastavalta vaikuttaa.
    Kalevala CALiin osallistun. Lampi- lankapaketti tuossa jo odottaa aloitusta yhtä malttamattomana, kuin minäkin.

    VastaaPoista
  2. Ihanalta näyttää peitto jo. Jos itse osaisin lähtisin Kalevala Cal:in mukaan, niin hienolta näytti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Tuo Kalevala Cal, on niin hyvä 100 suomi teemaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi, niitä on aina mukava saada.